Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

joi, 4 februarie 2021

DE-AR FI SĂ VI

            De-ar fi să vi
   (Autor. Gabriel Răzvan Stoica)

   De-ar fi să vi, mai face fericit
Mi-ai umple viaţa de lumină
   Mi-ar zâmbi inima în piept
Căci ea te place doar pe tine.

   De-ar fi să vi, aș fi intreg
Căci tu mă completezi în toate,
   Aș putea să zâmbesc şi eu
Că am aproape iubirea mult visată.

   De-ar fi să vi, am construi o lume
În care noi să ne iubim,
   Un cer albastru plin de soare
Şi nopţi senine, cu stele, în care scriem poezii.

   Şi poate ai să vi odată
Şi-ai să-mi dai mâna, ai să-mi stai în braţe,
   Să fim ca soarele şi luna
Mereu cu zâmbetul pe faţă.
            4, Februarie. 2021

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu