Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

vineri, 5 februarie 2021

ASCULTA-MA O CLIPĂ

          Ascultă-mă o clipă
    (Autor. Gabriel Răzvan Stoica)

   Te rog, ascultă-mă o clipă
Pentru că vreau să îţi vorbesc,
   Despre iubire, despre noi
Despre ce simt şi ce trăiesc.

   Aşază-te la mine în braţe
Priveşte-mă te rog în ochi,
   Se vede-n ei sinceritatea?
Că nu te mint, chiar te iubesc

   Mereu te-am admirat cu drag
Şi te-am privit ca pe un înger,
   Însă acum m-am hotărât
Să îţi spun tot ce simt eu pentru tine.

   Te vreau în viaţa mea mereu
Să-mi fi iubita mea soţie,
   Să ne ţinem de mână strâns
La bine şi la rău, şi în furtună.

   Şi crede-mă ca ştiu ce spun
Nu e un vers din poezie,
   Eşti jumatatea mea perfectă
Şi te iubesc, cum niciodată n-am iubit pe nimeni.
                        5 Februarie. 2021

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu