Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

vineri, 5 februarie 2021

CÂT AM PUTUT SĂ TE IUBESC

              Cât am putut să te iubesc
            (Autor. Gabriel Răzvan Stoica)

   Cât am putut să te iubesc
Doamne nici nu-ţi imaginezi,
   Vedeam in tine idealul meu perfect
Exact ce mi-am dorit dintotdeauna să iubesc.

   Erai un înger pentru mine
Nu pot descrie cum te-am privit eu,
   Dar ţie nici nu ţi-a păsat
Ai calcat totul în picioare şi s-a terminat.

   De ce s-a întâmplat aşa
Să mă îndrăgostesc de tine?,
   Acum plâng, nici eu nu ştiu de ce
Pentru că mai rănit, sau ai plecat.

   Aşa s-a scris povestea noastră
Cu litere culese din iubire,
   Acum e doar o amintire
A tot ce am trăit noi amandoi.
          5 Februarie. 2021

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu