Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

vineri, 8 ianuarie 2021

STAU ŞI MĂ GÂNDESC

             Stau şi mă gândesc
   (Autor. Gabriel Răzvan Stoica)

   Stau şi mă gândesc la noi
Când traiam povestea noastră ,
   Serile calde de mai
Iernile mereu frumoase.

   Ninge afară liniştit
Unde eşti, de ce nu vi? 
   Să ne batem cu zăpadă
Să fim iarăş doi copii.

   Amintirile mă apasă
Ne văd pe noi amândoi,
    Totul este gol în casă
Fără tine totu-i greu.

   Cât de fericiţi eram
Şi cât de mult ne iubeam,
   Adormeam îmbrăţişati
Şi mereu ne alintam.

   Rău e să te baţi cu gândul
Şi cu amintirile,
   Mi-este gol sufletul
Căci s-a stins acea iubire.

   Poate ai să-nţelegi cândva
Că noi chiar ne potrivim,
   Că iubirea ce-am trăit-o
A fost pură  negreşit.
          8 Ianuarie. 2021

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu