Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

miercuri, 20 ianuarie 2021

SI PESTE ZECE ANI, TOT LÂNGĂ TINE VREAU SĂ FIU

      Şi peste zece ani, tot lângă tine vreau să fiu
                (Autor. Gabriel Răzvan Stoica)

   Când te-am ales pe tine
Să-mi fi suflet pereche,
   Eu ţi-am jurat iubire
Pe veci să fim noi doi.

   Căci tu esti fiinţa dragă
Pe cre-o pretuiesc,
   Cea mai frumoasă fată
Pe care o iubesc.

   Cu tine ce  trăiesc
E unic pe pământ ,
   Mai luat cu tine-n rai
Şi azi sunt fericit.

   Noptile-s minunate
Când îmi adormi în braţe,
   Iar dimineaţa în zori
Florile-s parfumate.

   Şi peste zece ani
Lafel şi mai departe,
   Eu vreau să fiu ca azi
Tot la tine în braţe.

   Eşti fata dragă mie
Şi te iubesc enorm,
   Tu îmi eşti poezie
Şi te recit cu dor.
       20 Ianuarie. 2021
 

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu