Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

joi, 28 ianuarie 2021

N-AI MAI VENIT

             N-ai mai venit
   (Autor. Gabriel Răzvan Stoica)

   N-ai mai venit, te-am aşteptat
Aşa cum mi-ai promis că o s-o faci,
   Să stăm de vorbă despre noi
Să ne împăcăm.

   Nu îmi răspunzi la telefon
De ce nu vrei să îmi vorbeşti, ?
   Nu ţi-am făcut eu nici un rău
Doar te-am iubit, ţin capu sus.

   Cànd am ales să fim noi doi
Adu-ţi aminte ce-am promis,
Că vom fi împreună braţ la braţ
Şi când e soare, şi când sunt ploi.

   Dar tu ai renunţat uşor
La prima adiere,
   Nici nu ai vrut să mă asculţi
Şi să vorbim, să ne împăcăm.

   Mi-ai promis după ceva timp
Că vei veni să ne împăcăm,
   Te-am aşteptat dar n-ai venit
Acum e totul în zadar.
     28 Ianuarie. 2021
 

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu