Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

joi, 28 ianuarie 2021

ACOPERA-MI INIMA CU IUBIREA TA

              Acoperă-mi  ❤️inima cu iubirea ta
               (Autor. Gabriel Răzvan Stoica)

   Mi-e inima secătuită
De-atâta dor şi neîmpliniri,
   De iubire neîmpărtășită
De lacrimi şi dezamăgiri.

   Vorbesc, cu ea, seară de seară
Încerc să o ascult,
   Şi-mi povesteşte că vrea linişte, curată
Iubire, să poată zâmbi.

   Tu eşti fiinţa cea mai dragă
Zîna cea bună ce o poate vindeca,
   Femeia care-mi poate aduce fericirea
Acoperă-mi  ❤️inima cu iubirea ta.

   Tot ce ştiu eu e că te pot face fericită
Cunosc trădarea, suferinţa,
   Nu aş putea să te rãnesc
Căci ştiu cum e, şi nu e bine.

   Amândoi vom avea zile senine
Ne vom iubi neîncetat,
   Primeşte-mă la tine în braţe
Şi haide să scriem un basm.

   Să fie cea mai minunată poveste
Trăită în realitate, nu citită în cărţi,
   Să nu ne pese de oamenii răi
Să fim doar noi.
        28 Ianuarie. 2021
  

 

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu