Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

marți, 26 ianuarie 2021

IUBESTE-MA ACUM

                   Iubeşte-mă acum
          (Autor. Gabriel Răzvan Stoica)

   Iubeşte-mă acum
Când merit mai puţin,
Căci am nevoie mult
De-al tău dulce alint.

   Tu eşti îngerul meu
Doar tu mă linişteşti,
   Eşti darul meu de preţ
Tot ce am eu mai sfânt.

   Ajuta-mă să fiu
Mult mai calm, mai cuminte,
   Iubeşte-mă acum
Căci am nevoie multă.

   Suntem noi amândoi
Ne bucurăm de viaţă,
   Eşti cea mai minunată
Tu meriţi tot, şi te iubesc mult, mult.
❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
               26 Ianuarie. 2021

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu