Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

duminică, 24 ianuarie 2021

DA-MI INIMA TA

                 Dă-mi inima ta
    (Autor. Gabriel Răzvan Stoica)

   Eşti prea frumoasă sufleteşte
Emani atâta bunătate,
   Mă răsfeţi şi îţi pasă de mine
Mi-eşti tare dragă, fată minunată.

   Dă-mi inima ta fiindcă am nevoie
S-o pun să bată lângă inima mea,
   Să ne dăm mâna, vino mai aproape
Şi să fim amândoi neâncetat.

   Tu eşti femeia ce mă poate implini
Tu eşti femeia lângă care pot construi,
   Un univers şi o familie frumoasă
O casă ca-n poveşti şi o viaţă frumoasă.

   La bratul tău am să plutesc
Pentru că eşti tot ce iubesc,
   Zîna cea bună din poveşti
Spune-mi, accepţi să mă iubeşti?.
         24 Ianuarie. 2021


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu