Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

luni, 4 ianuarie 2021

LASA-MA LÂNGĂ TINE ÎN NOAPTEA ASTA

      Lasă-mă lângă tine în noaptea asta
            (Autor. Gabriel Răzvan Stoica)

   Lasă-mă lângă tine în noaptea asta
Şi strânge-mă la pieptul tău,
   Să simt căldura cea curată
Şi bunatatea sufletului tău.

   Lasă-mă să adorm cu, capul
Aproape de inima ta,
   Să o aud cât de lin bate
Şi glasul ei cel minunat.

   Atât mă lasă, doar în noaptea asta
Pentru că tare mult te preţuiesc,
   Eu cred în tine, eşti o scumpă fată
Te rog nu mă respinge, strânge-mă la piept.
     4 Ianuarie. 2021

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu