Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

sâmbătă, 30 ianuarie 2021

IUBIRE

                Iubire
       (Autor. Gabriel Răzvan Stoica)

   Când spun iubire mă refer la noi
Tu însemni totul pentru mine,
   Eşti tot ce mi-am dorit mereu
Cea mai frumoasă fată din lume.

   Iubire, însemnăm noi doi
Suntem sinceri unul cu altul,
   Întodeauna fericiţi
Trăim frumos în paradisul nostru.

   Când spun iubire, te privesc pe tine
Eşti inima ce-mi bate-n piept,
   Tot ce iubesc şi preţuiesc pe lume
Tu îngeraşul meu ceresc.
                30 Ianuarie. 2021

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu