Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

sâmbătă, 23 ianuarie 2021

AM CHEMAT TOATE DORURILE

                 Am chemat toate dorurile
             (Autor. Gabriel Răzvan Stoica)

   Am chemat toate dorurile
Şi-am povestit cu ele,
   Despre toate trăirile
Şi clipele senine.

   Imagini cu noi amândoi
S-au scurs în ochii mei,
   Acele nopţi de neuitat
Şi zilele-nsorite.

   Pentru o clipă am fost fericit
Pentru că erai lângă mine,
   Apoi am realizat că-s singur
Doar eu şi dorurile.

  Din tot ce-am petrecut noi împreună
Am un singur regret,
   Acela că n-ai înţeles
Cât demult te iubesc.

   În fiecare seară povestesc
Cu dorurile mele,
   Aşa se-ntâmplă când iubeşti
Citeşti povestea de iubire ce ai scris-o.
              23 Ianuarie. 2021

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu