Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

marți, 5 ianuarie 2021

AM NEVOIE DE IUBIREA TA

              Am nevoie de iubirea ta
          (Autor. Gabriel Răzvan Stoica)

   Mereu îţi spun că îmi eşti dragă
Şi zilnic mi te scriu în poezii,
   Visez că tu eşti a mea doamnă
Că ai să ajungi să mă iubeşti.

   La tine eu am găsit tot
Suflet senin, inimă pură,
   Ciar aşa eşti cum te descriu în poezii
Frumoasă, minunată ca o zînă.

   Îmi imaginez viaţa cu tine
Totul ar fi un colţ de rai,
   Aş vrea să fi tu mama copiilor mei
Şi să ne bucurăm de fericire.

   Ascultă-mă că ştiu ce spun
Şi crede-mă că nu-i o glumă,
   Eu te iubesc si vreau să vi
Să fim nedespărţiţi o veşnicie
     5 Ianuarie. 2021

 

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu