Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

marți, 5 ianuarie 2021

AŞ VREA SA-TI SPUN

             Aş vrea să-ţi spun
     (Autor. Gabriel Răzvan Stoica)

   Te privesc, eşti minunată
Precum un înger străluceşti,
   Ai chip angelic, ochi senin
Şi părul lung lăsat pe spate.

   Te ţin de mână, ne plimbăm
Mă pierd uşor în ochii tăi,
   Vorbim, zâmbim, ne este bine
Şi totul este ca-n poveşti.

   Aş vrea să-ţi spun tot ce simt pentru tine
Să şti că îmi eşti tare dragă,
   Că te iubesc şi îmi doresc
Să fi de mine mai aproape.

   Îmi bate inima în piept
Simte iubire pentru tine,
   Aş vrea să-ţi spun că te iubesc
Dar n-am curaji, cred că te superi.

   Tu nu ştii încă ce-ţi doreşti
Te temi, ţi-e frică de iubire,
   Aşa că păstrez în secret
Iubirea ce ti-o port, aici în poezie.
   5 Ianuarie. 2021
 

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu