Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

sâmbătă, 23 ianuarie 2021

LA UN PAHAR CU VIN

               La un pahar cu vin
     (Autor. Gabriel Răzvan Stoica)

   Iubit-o suntem numai noi
În ziua asta minunată,
   Să ne-asezam la un pahar cu vin
Şi să vorbim de noi, şi de iubirea noastră.

   Aşează-te la mine în braţe
Stăm pe covor, e aşa frumos,
   Sunt flori şi lumânărele parfumate
Totu-i de vis, ca-ntr-o poveste.

   Mă bucur mult că ne-am ales unul pe altul
Că astăzi suntem amândoi,
   Tot ce trăim noi este realitate
Şi ne e bine, suntem fericiţi.

   Să bem pentru noi şi iubirea noastră
Şi veşnic împreună noi să fim,
   Să fie, fiecare zi frumoasă
Şi noptile rupte din vis.

   Mă pierd în ochii tăi frumoşi
Eşti cea mai scumpă fată,
   Şi te iubesc din toată inima
Îngerul meu, esti dulce ,minune.
         23 Ianuarie. 2021

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu