Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

marți, 19 ianuarie 2021

MAI LASA-MA O CLIPA

             Mai lasă-mă o clipă
   (Autor. Gabriel Răzvan Stoica)

      Mai lasă-mă o clipă
Să stau la pieptul tău
   Să simt căldura ta
Să simt parfumul tău.

   Mai lasă-mă o clipă
Să-ţi ascult inima,
   Căci glasul ei duios
Mi-aduce liniştea.

   Mai lasă-mă aproape
În braţe să te ţin,
   Să privesc ochii tăi
Cât sunt ei de senini.

   Vreau să mă laşi o viaţă
Să fiu în preajma ta,
   Şi să te ţin de mână
Să fi mireasa mea.

   Să fim noi amândoi
Să ne iubim curat,
   Şi să traim frumos
Ce spui, ai să mă laşi?
     19 Ianuarie. 2021
,
 

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu