Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

sâmbătă, 26 decembrie 2020

TU EŞTI ÎNGERUL MEU

                   Tu eşti îngerul meu
       (Autor. Gabriel Răzvan Stoica)

   Am rătăcit pe drumuri pustiite
De nimeni vizitate până acum,
   Şi deodată te-am zărit pe tine
Divină, pură ca un înger.

   Ne-am regăsit unul în altul
Aşa frumos ne completăm,
   Tu eşti minunea ce mi-a schimbat viaţa
Eşti tot ce-avem nevoie să fim fericiţi.

   Timizi suntem noi amândoi
Şi nu avem curajul să ne spunem,
   Tot ce simţim, ce ne dorim
Şi tot ce noi purtăm în suflet.

      Dar astăzi vreau să rup tăcerea
Nu pot să mai păstrez secretul meu ascuns,
  Vreau să îţi spun că pentru mine eşti minunea
Şi te iubesc, te vreau alăturea să-mi fi.

   Trec anii trec, cu ei şi viaţa
Nu vreau să irosim timpu-n zadar,
   Te rog dă-mi mâna, vino lângă mine
Căci te iubesc, eşti zîna mea.

   Vreu să te ocrotesc, să te răsfăţ
Să imi fi fata mea cea dragă,
   Nu sta pe gânduri, amândoi suntem sortiţi
Să trăim fericiţi viaţa împreună.

   Dumnezeu a lăsat ca noi
Să fim două suflete pereche,
   Vino, te-aştept iubita mea
Şi dă-mi mâna, să fim o vesnicie împreună.
                 26 Decembrie. 2020

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu