Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

sâmbătă, 26 decembrie 2020

AM NEVOIE DE TINE

                  Am nevoie de tine
      (Autor. Gabriel Răzvan Stoica)

   Din bolta falnicilor brazi
Când se iveşte zorii,
   Soarele străluceşte sus pe cer
Şi nouă ne zâmbeşte.

   Frumos e totul în prejur
E-un decor de poveste,
   Tu eşti o dulce, te iubesc
Eşti zîna mea cea bună.

   De tine am nevoie să fim fericiţi
În lumea noastră pură,
   Doar tu mie poţi să îmi dăruieşti
O viaţă senină.

   Vreau ca noi să împărţim
De-acum şi nopţi şi zile,
   Şi ce trăim să fie un vis
Te vreau, te vreau pe tine.

   Să fim uniţi, să ne iubim
Şi să ne bucurăm,
   De soare şi de clipele frumoase
De tine am nevoie.

   Şi să te scriu în poezii
Să ne trăim iubirea,
   Să punem sus în curcubeu
Iubirea, fericirea.

   Da înger bun, te vreau aici
Hai să fim amândoi,
   Să dăm viaţă viselor
Să le trăim noi doi.
         26 Decembrie. 2020

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu