Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

luni, 28 decembrie 2020

POEZIE DESPRE NOI

                Poezie despre noi
        (Autor. Gabriel Răzvan Stoica)

   Această poezie este despre noi
În vers e scrisă fericirea noastră ,
   În strofe este scris cu slove
Iubirea noastră minunată.

   Noi suntem fãcuti sa fim amândoi
Dumnezeu a hotărât aşa,
   Ca tu să fi ingerul meu divin
Iar eu să te iubesc din toată inima.

   Tu îmi dai putere să fiu fericit
Tu mă răsfeţi şi mă alinţi,
   Cu tine totul este minunat
Iubirea mea, tu eşti tot ce-am visat.
  
    Fumoase sunt nopţile cu tine
Când adormim îmbrăţişati,
   Iar dimineaţa când se ivesc zorii
Soarele, florile pentru noi zâmbesc.

   Noi doi trăim frumos povestea noastră
Iubirea noastră este pură,
   Suntem un trup, o singură fiinţă
Şi asta pe-amandoi ne face fericiţi.
             28 Decembrie. 2020
 

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu