Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

duminică, 27 decembrie 2020

DOCTORE MĂ DOARE INIMA

                 Doctore mă doare inima
        (Autor. Gabriel Răzvan Stoica)

     Mă doare inima în piept
Şi bate foarte tare,
   Nu pot s-o liniştesc, tot îi vorbesc
Dar ea nare răbdare.

   Mă trec fiori, noaptea nu dorm
Nu ştiu ce să-i mai fac,
   Aşa ca-m hotărât să merg
La doctor, să văd ce s-a întâmplat.

  Mă-ntreabă doctorul. -de ce
Spune-mi ce s-a-ntâmplat?,
   -Nu ştiu. Răspund, -mă doare rău
Şi nu ştiu ce să fac.

   Consultul spune. -N-ai nimic
E totul foarte bine,
   Nu e de mine-mi pare rău
Tu eşti indrăgostit.

   -Da, asta e, ea e devină
Fata din visul meu,
   Am întîlnit-o în parc, am tresărit
De-atunci mi-e tare rău

   Şi-am inceput a caută
Îngerul ce mi-a furat inima,
   Si-am scris in multe versuri
Să vi că rău mă doare inima,
   Hai nu mai sta pe gânduri.

   Noaptea vorbesc, cu stelele şi luna
Şi le intreb de te-a văzut,
   Şi amândouă intr-un glas
Îmi spun -da, va veni la tine.

   Şi ai venit, durerea a plecat
Acum sunt fericit,
   Că eşti aici şi te iubesc
Îngerul meu divin.

   Tu eşti cea mai frumoasă fată
Unică pe pământ,
   Tu ai schimbat în bine a mea viaţă
Cu tine-s fericit.

   Şi amândoi vom fi mereu
Unul lângă altul,
   Şi inimile noastre vor bate intr-un glas
Pentru eternitate.
       27 Decembrie. 2020

   


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu