Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

marți, 22 decembrie 2020

TE CAUT CU PRIVIREA

             Te caut cu privirea
  (Autor. Gabriel Răzvan Stoica)

   Tu eşti mereu în preajma mea
Şi ne-ntelegem foarte bine,
   Tu mă iubeşti şi vrei să fi lângă mine
Iar eu te văd decât prietena mea.

   Mereu eu te resping, te ţin departe
Îţi spun să fim nu mai prieteni,
   Dar când nu eşti în preajma mea mă arde
Un dor de tine-n inimă.

   Prezenţa ta îmi place mult
Îmbrăţisările tale calde,
   Dar nu ştiu  ce mă face să mă
Ceva îmi spune că nu-i bine.

   Şi totuşi te doresc, te vreau
Mă mint, nici eu nu ştiu ce e cu mine,
   Poate că Dumnezeu mă va invăţa
Să te iubesc, să te am lângă mine.
        22 Decembrie. 2020

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu