Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

joi, 17 decembrie 2020

IAR NE-AM CERTAT

                               Iar ne-am certat
                    (Autor. Gabriel Răzvan Stoica)

   Aseară ne-am certat dinou
Lafel ca-nfiecare zi,
   Fără motiv, din prostioare
Jocuri frumoase de îndrăgostiţi.

   Cu vehementă tu mă respingeai
Şi nu voiai să scoţi o vorbă,
   Te-am luat uşor în braţe şi te-am sărutat
Ca să te linişteşti iubit-o.

   Nu am lăsat să treacă o secundă
Şi-am căutat să te îmbrac în mângâieri,
   Să simţi căldura pură a iubiri
Şi imediat tu să te linişteşti.

   Te iubesc mult aşa cum eşti
Chiar dacă tu eşti mofturoasă,
   Tu eşti aleasa sufletului meu
Regina mea frumoasă.

   Vom creşte împreună amândoi
Şi nu ne vom mai supăra,
   Iubirea noastră este pură
Şi vom fi fericiţi mereu.
                17 Decembrie. 2020

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu