Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

joi, 10 decembrie 2020

DACĂ TU

                    Dacă tu
   (Autor. Gabriel Răzvan Stoica)
  
Totul începe cu o poveste
Aceia simplă de prietenie,
   O strângere de mână, simpatie
Apoi apar fiorii de iubire.

   Incet scri versuri, tot ce simţi
Trăirile frumoase, clipele de vis,
   Apoi totul e minunat
Iubire pură, inimile împreună bat.

   Şi te obijnuesti unul cu altul
Iubirea creşte tot mai mult.,
   Că nu mai poţi sta unul fără altul
Totul e minunat aşa.

   Şi dacă n-ai fi tu nimic n-ar fi
Nici soarele n-ar mai zâmbi,
   Doar nori şi ploi ar fi în universul meu
Pentru că tu eşti sufleţelul meu.

   Promite-mi că vom fi mereu aproape
Că niciodată nu ne vom despărţi,
  Tu eşti inima ce îmi bate tare
Din tot sufletul te iubesc.
                     10 Decembrie. 2020
 

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu