Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

luni, 14 decembrie 2020

DA-MI VOIE

            Dă-mi voie
  (Autor. Gabriel Răzvan Stoica)

   Iubesc, sunt sincer în trăire
Tu eşti făptura ce m-a fermecat,
   Mi-ai pus microbul în inimă
Nu ştiu de asta ţi-ai propus.

   Eşti tu acea fiinţă minunată
Fără de care nu mai pot trăi,
   Tot ce vreau e să fi a mea mireasă
Zîna cea bună, îngerul meu mic.

   Dă-mi voie să fiu mereu lângă tine
Să te iubesc neîncetat,
   Şi împreună să scriem o poezie
Iubirea noastră minunată.
                      14 Decembrie. 2020

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu