Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

miercuri, 16 decembrie 2020

TE-AM REGĂSIT DINOU

              Te-am regăsit dinou
        (Autor. Gabriel Răzvan Stoica

   Şi ne-am iubit aşa frumos
Am scris şi am trăit povestea noastră,
   Am fost doi prinţi copii frumoşi
Cu sufletul şi inima curată.

   Şi ne-am certat fără motiv
Şi am plecat pe drumuri diferite,
   Am păstrat doar frumoasele trăiri
Şi pozele cu noi senine.

   Şi după ani ne-am regăsit
Lafel de tineri şi frumoşi,
   Şi am simţit cum inimile noastre bat în piept
Lafel de tare. Cu iubire.

   Astăzi am învăţat ce e iubirea
Ştim să o preţuim mai mult,
   Suntem mai fericiţi ca niciodată
Eşti tot ce am, şi te iubesc.
                16 Decembrie. 2020

 

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu