Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

luni, 21 decembrie 2020

ASTĂZI MI-A FOST DOR DE TINE

                   Astăzi mi-a fost dor de tine
                  (Autor. Gabriel Răzvan Stoica)

   Când noi ne-am cunoscut şi ne-am îndrăgostit
Ţinându-ne în brațe ne-am jurat iubire,
   Şi ne-am promis că orice ar fi
Nu ne vom despărţi, vom fi alături la greu şi la bine.

   Şi-a fost frumos, iubire mare
Tu erai zîna iar eu prinţul,
   Şi am trăit frumos povestea noastră
A fost de vis.

   Of astăzi m-a cuprins aşa un dor de tine
Lafel şi ieri, şi-n fiecare zi,
   Imi va fi dor şi mâine, şi poimâine
Şi tot aşa pa-n la sfârşitul vieţii.

   Te rog, revin-o înapoi
Noi suntem unul pentru altul,
   Şi tu şi eu vom trăi fericiţi
Dacă suntem aproape, unul lângă altul.
                     21 Decembrie. 2020

 

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu