Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

duminică, 20 decembrie 2020

TREI MAGI

                        Trei magi
            (Autor. Gabriel Răzvan Stoica)

   Trei magi de la răsărit
Astăzi nouă ne-au vestit,
   Că se naşte Domnul Sfânt
Fiul Domnului. Isus.

   El este Isus Hristos
Vine-n lume pentru noi,
   Să ne ierte de păcate
Să ne scape de dureri.

   Şi în ziua de Craciun
S-a nascut Domnul Isus,
   Fiul Tatălui iubit
Dumnezeu cel sfânt şi bun.

   A venit cu bunătate
Să ne ierte de păcate,
   Viaţa să ne-o lumineze
Şi să ne dea bunătate.

   Noi oamenii am fost răi
Ne-am purtat urât cu el,
   L-am lovit şi alungat
Şi tare l-am supărat.

   Darã bunul Dumnezeu
Tatăl sfânt din cer ne iartă,
   Plânge că noi suntem răi
Şi ne ocroteşte-n toate.

   Astăzi mai mult ca oricând
Sa-ncercam să fim mai buni,
   Să avem o viaţă bună
Zi de zi, nu doar de Crăciun
                 20 Decembrie. 2020

 

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu