Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

marți, 15 decembrie 2020

CÂT DE MULT TE IUBESC

                       Cât de mult te iubesc
                (Autor. Gabriel Răzvan Stoica)
   
S-au scris multe poveşti de iubire
Care de care mai frumoase,
   Despre prinţi, zîne şi creiase
Dar ca a noastră nu-i nici una.

   Tu eşti unica-n felul tău
Cea mai frumoasă fată,
   Din suflet te iubesc, tu mă împlineşti
Îţi mulţumesc îngerul meu.

   Cu tine zilele îmi sunt senine
Serile toate de poveste,
   Viaţa întreagă ne zâmbeşte
Eşti tot ceam, mi-eşti poezie.

   Şi cât de mult te pot iubi
Doamne cât te divinizez,
   Eşti îngerul inimi mele
Din suflet te iubesc.
                15 Decembrie. 2020
  
 

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu