Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

miercuri, 16 decembrie 2020

DE DORUL TĂU

                  De dorul tău
     (Autor. Gabriel Răzvan Stoica)

   A trecut mult timp de-atunci
Decând noi ne-am cunoscut,
   De la prima îmbrăţişare
Şi de la primul sărut.

   A trecut o vreme bună
De la primul te iubesc,
   De la nopţile senine
Când dormeam îmbrăţişati.

   Astăzi dorul ne apasă
Suntem departe amândoi,
   Plânşi cu inimile stoarse
Ne gândim dinou la noi.

   Dar ne e dor, şi mai curg lacrimi
Vorbesc, cu pozele, şi spun,
   Că încă te iubesc, mi-eşti dragă
Tu ai rămas zâmbetul meu.

   Atunci când îţi va fi mai greu
Să te gândeşti la mine,
   Am să revin şi-am să te ridic
Mi-e dor, mi-e tare dor. De tine.
            16 Decembrie. 2020

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu