Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

joi, 24 decembrie 2020

NU POT FĂRĂ TINE

            Nu pot fără tine
  (Autor. Gabriel Răzvan Stoica)

   Tu mi-ai înseninat viaţa şi cerul
Şi-ai pus iubirea în inima mea,
   Mai făcut să trăiesc dinou prezentul
Şi-ai spulberat visul ce mă amăgea.

   Acum noi suntem un întreg
Şi ne iubim curat,
   Eşti fata mea cea dragă, aşa cum te-am visat
Iubirea dulce a vieţii mele.

   Dacă s-ar întâmpla ceva cu fericirea noastră
Eu fără tine n-aş putea trăi,
   Tu eşti tot, viaţa mea curată
Prințesa mea cea dragă, ne iubim.

   Aşa că tu iubire vreau să şti
Că tu eşti tot ce astăzi am,
   Versul frumos din poezii
Pe care îl rostesc mereu.
             24 Decembrie. 2020

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu