Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

vineri, 3 mai 2019

Te iubesc de nu te vezi

Te iubesc de nu te vezi
(Autor.Gabriel Răzvan Stoica)

Cred în tine, îmi eşti dragă
Mi-ai mângâiat inima,
Mi-ai făcut viaţa frumoasă
Când mi-ai dat iubirea ta.

Mi-ai pus în ochi zâmbetul
Şi în suflet bunătate ,
Totul e ca în poveşti
Tu eşti tot ce eu iubesc.

Te iubesc de nu te vezi
Te iubesc, cu inima,
Pentru mine însemni tot
Vis, alint şi mangaiere.

În tine eu cred total
Pentru mine tu eşti viaţă,
Te iubesc, iubirea mea
Eşti bobocul meu de Fată .

3 Mai. 2019

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu