Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

vineri, 24 mai 2019

Cu tine viaţa mea e un vis

Cu tine viaţa mea e un vis
(Autor. Gabriel Răzvan Stoica)

Nu ştiu ce ai făcut cu mine
Că astăzi sunt ce-l mai fericit,
Mi-ai umplut ochii cu lumină
Şi-n suflet mi-ai pus zâmbet, şi alint.

Mai făcut să văd lumea altfel
Cerul l-ai colorat, e mai senin,
Astăzi am inteles ce e iubirea
Şi lângă tine o traiesc, frumos, sunt fericit.

Acum totul în jurul meu e ca in basme
Tu îmi eşti Zâna cea frumoasă,
Iubirea ce ti-o port e mult prea sinceră, curată
Tu eşti izvorul meu, eşti viaţă .

24 Mai. 2019

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu