Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

marți, 14 mai 2019

Din amintiri am construit o lume

Din amintiri am construit o lume
(Autor. Gabriel Răzvan Stoica)

În noapte stau şi mi-amintesc
De tot ce am trăit frumos,
De clipele în care amândoi
Eram îmbrăţişati ,veseli şi fericiţi.

În ochii mei văd doar imagini
Frumoase, rupte din poveşti,
Acele nopti şi zile minunate
În care eram amândoi.

Acum în minte desenez
O lume în care vreau să fiu în viitor,
Cu soare şi cu cer senin
Cu ape şi izvoare cristaline.

Visez la Fata cea frumoasã
Cu ochi senini pătrunzători,
Să o iubesc, să mă iubească
Să fie Zâna mea, Îngerul păzitor.

Acum am inteles că râul
De care-am avut parte în trecut,
Astăzi ma învăţat să fiu puternic
Să râd şi să ţin capu sus.

14 Mai. 2019

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu