Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

joi, 23 mai 2019

Departe de mine

Departe de mine
(Autori. Murariu Vasilica si. Gabriel Răzvan Stoica)

,,Dar acum tu esti departe
Si îmi e tare dor de tine
Inima-mi bate doar pe jumătate
Căci tu nu esti lângă mine!"

Şi mi-e greu şi plâng de dor
Noaptea nu pot să adorm,
Eşti mereu în ochii mei
Unde eşti, vino-napoi.

Vino să fim iar noi doi
Să traim intr-o poveste,
Stinge dorul dintre noi
Dă-mi un semn, vino-napoi .

Hai să punem împreună
Soarele în zori pe cer,
Lunii să-i dăm stralucire
Iubirea fie cu noi.

23 Mai. 2019

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu