Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

luni, 13 mai 2019

Mi-e dor

Mi-e dor
(Autor. Gabriel Răzvan Stoica)

Mi-e dor de ochii tăi frumoşi
De zâmbetul tău pur,
De vocea caldă ce mă alinta
De chipul tău senin.

Mi-e dor de nopţile în doi
Când scriam Poezii,
Şi de plimbarile sub clar de lună
Când îţi priveam ochii.

Mi-e dor de noi şi de iubirea noastră
De îmbrãţişarea caldă,
De certurile mici, copilăreşti
De tine supărată.

Mi-e dor şi punct
Şi mi-a mintesc cum ne stătea împreună,
Şi pentru asta scriu un vers
Ca dorul să mă audă,
Şi să-mi trimită o veste, un zambet
Că tu eşti fericită.

13 Mai. 2019

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu