Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

luni, 13 mai 2019

Luna se oglindeşte în apă

Luna se oglindeşte în apă
(Autor. Gabriel Răzvan Stoica)

În noaptea albastră şi senină
La vale curge un izvor,
Se strânge în lacul de pe insuliţa
Unde noi doi ne-am sărutat.

Apa e limpede şi cristalină
Aşa frumoasă precum o oglindă,
Căci luna s-a ivit strălucitoare
Şi-a coborat în apă este uimitoare.

Noi doi plimbându-ne de mână
Mergem pe insula de jos,
Acolo te privesc frumoasă ca o Zână
Tu eşti iubita mea.

Întind mâna spre cer şi iau în palmă
Şirag de stele arginti,
Din ele am făcut o salbă
Şi-am aşezat-o usor la gatul tău.

Luna zâmbeşte neîncetat
Şi-ţi luminează chipul minunat,
Ce ca-ntr-un tablou se vede în apă
Tu eşti iubita mea, cea mai frumoasă Fată.

13 Mai. 2019

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu