Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

vineri, 3 mai 2019

Suntem doar noi şi ploaia

Suntem doar noi şi ploaia
(Autor. Gabriel Răzvan Stoica)

Afară plouă liniştit
Cu picături de rouă,
Florile vesele zâmbesc
Ne sunt aproape nouă.

Ieşim în ploaie amîndoi
N-avem nevoie de umbrelă,
Îi simţim mângâierea ei
E ploaia de iubire.

Frumoasă eşti iubita mea
Precum sunt îngerii,
Îţi jur că toată viaţa mea
Pe tine te-oi iubi.

Tu eşti tot ce eu am nevoie
Mi-eşti inima din piept,
Şi am să fac tot ce-mi stă în putere
Mereu tu să zâmbeşti.

Dansăm în ploaie amândoi
Parcă nici nu ne atinge,
Sunt picăturile dragostei
Iubita mea, eşti o minune.

3 Mai. 2019

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu