Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

sâmbătă, 4 mai 2019

Şi pentru că te iubesc

Şi pentru că te iubesc
(Autor. Gabriel Răzvan Stoica)

În ochii mei tu eşti o Zână
Mi-eşti tare dragă, te ador,
Izvorul meu de fericire
Eşti floarea sufletului meu.

Şi pentru că în tine eu văd lumea toată
Şi te iubesc din toată inima,
Îţi mai greşesc frumoasă Fată
Şi uneori te supăr, nu vreau să te pierd.

Amândoi ştim că-n zorii zilei
Soarele pentru noi răsare,
Că cerul e albastru precum marea
Iubirea noastră este vesnic în inimile noastre.

Mereu noi vom trăi intr-o poveste
Clipe senine, fără de sfârşit,
Şi pentru că te iubesc şi îmi eşti dragă
Voi face tot ce pot tu să zâmbeşti.

4 Mai. 2019

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu