Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

marți, 14 mai 2019

O lume doar a noastră

O lume doar a noastră
(Autor. Gabriel Răzvan Stoica)

Tu eşti alintul meu divin
Iubirea mea cea minunată,
O Fată pură, Zâna mea
Pe care Dumnezeu mi-a dat-o.

De mână amândoi aş vrea
Să fim în lumea noastră de poveste,
Să fie lumea pură a ta
Să fim doar noi şi fericirea.

Acolo tu să-mi fi Regină
Iar eu Regele care te răsfaţă,
Să te servesc în fie care dimineaţă
Cu-n zâmbet şi micul dejun la pat.

Să avem nopţi de vis şi zile de poveste
Cu flori şi soare lângă noi,
Să nu existe răutate
În lumea noastră suntem nu mai noi.

14 Mai. 2019

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu