Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

duminică, 5 mai 2019

Regret

Regret
(Autor. Gabriel Răzvan Stoica)

Am învăţat de mic să fiu loial
Să îi respect pe oameni, să-i iubesc,
Să îi ajut când au nevoie
Să le şterg lacrima din ochi.

Le-am oferit sufletul meu
Şi i-am iubit fără limite,
M-am dedicat fără să aştept nimic
Dar ei nu au stiut să aprecieze, m-au rănit.

Astăzi imi pare rău, plătesc
Pentru tot binele făcut,
Acum că le e bine şi-au ajuns în vârf
Oamenii au uitat că eu i-am susţinut

Dar mi-am promis că de acum înainte
Să nu mai fiu atât de săritor,
Am să fiu eu cu mine,aşa va fi mai bine
Şi o să am grijă de sufleţelul meu.

Sigur nu le e bine lora
Se-nvârte roata,vor plăti,
Există Dumnezeu în cer
Şi aspru îi va pedepsi.

5 Mai.2019.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu