Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

vineri, 31 mai 2019

Lasă-mă să îţi şterg lacrima

Lasă-mă să îţi şterg lacrima
(Autor. Gabriel Răzvan Stoica)

Ai plâns destul şi-ai suferit
Şi greu ţi-a fost în zilele senine,
Ochii mereu i-ai avut trişti
Şi n-ai stiut ce-i fericirea.

Ai fost rănită în dragoste
De cel, ce îl vedeai îngerul tău,
Iubirea ta nu a contat
Lui nui păsa că-l porţi în inimioara ta.

Lasă-mă să vin lîngă tine
Să îţi şterg lacrima din ochi,
Să-ţi mângâi sufletul ce plânge
Să te răsfăţ, să te iubesc.

Nu îţi fac rău, lafel ca tine
Am cunoscut durerea grea,
Iubirea ce-o purtam în suflet
Mi-a rănit tare inima.

De atunci am plâns în şoaptă
Când nimeni nu era în preajma mea,
Acum vreau s-o iau de la capăt
Te rog să vi în viaţa mea.

Să alungăm norii şi ploaia
Şi cerul să-l facem senin,
Iar lacrimile şi tristeţea
Să le lăsăm în urmă, inainte să privim.

Să avem nopţi de basm şi zile minunate
Să fim noi doi ne despărţiţi,
Pe tine te vreau lângă mine
Să fi amea, Zâna din paradis!

31 Mai. 2019

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu