Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

vineri, 24 mai 2019

A început să plouă

A început  să plouă
(Autor. Gabriel Răzvan Stoica)

E noapte şi afară plouă
Fulgeră, tună ,vântul suflă tare,
Eu sunt cu gândul tot la tine
De ce eşti astăzi prea departe?.

Mi-e dor de nopţile acelea
Când eram amândoi îmbrăţişati,
Când fulgera tu îmi sărea în braţe
Mă sărutau şi îmi spuneai, iubirea mea.

Frumoase-s clipele cu tine
Chiar şi când plouă e senin,
Căci tu eşti Înger plin de strălucire
Şi astăzi dulce Fată te iubesc.

Opreşte ploaia, vino lângă mine
Şi stinge-mi dorul.ce mă apasă,
Locul tău e aici cu mine
Te-aştept, afară plouă.

24 Mai. 2019

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu