Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

duminică, 26 mai 2019

Aş vrea să fiu o pasăre ce zboară

Aş vrea să fiu o pasăre ce zboară
(Autor. Gabriel Răzvan Stoica)

Aş vrea să fiu o pasăre ce zboară
De sus să văd lumea frumoasă,
Să fiu aproape de soarele stralucitor
Şi să plutesc pe cerul cel senin în zbor.

Să mă aşez pe mâna ta
Şi să îţi cânt un cântec să te-adoarma,
Să te veghez ca nimeni să nu-ţi facă rău
Şi să mă cuibăresc la sânul tău.

Şi de-aş putea mi-ar place
Cu mine să te iau în zbor,
Să fim în lumea noastră minunată
Departe de tot ce e rău !

Dar astăzi te iubesc din suflet
Şi am să-mi fac, curaj să-ţi spun,
Că tu eşti îngerul ce mă alintă
Şi pentru tine-mi bate inima în piept.

26 Mai. 2019

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu