Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

sâmbătă, 4 mai 2019

Dacă am şti să preţuim iubirea!

Dacă am şti să preţuim iubirea!
(Autor. Gabriel Răzvan Stoica)

Dacă am şti să preţuim iubirea
Nu ar mai fi tristeţe şi dezamăgiri,
Ochii ar straluci de zambet
Şi toţi am fi buni, liniştiţi.

Dacă am purta toţi în inimă iubirea
Ura n-ar mai trăi, ne-ar fi mai bine,
Nu ne-am mai duşmănii nic n-am avea invidie
Totul ar fi un vis frumos.

Aşa cum tu vrei să fi respectat
Iubit, de toţi apreciat,
La randul tău iubeşte, pune suflet
Şi fi loial celui de lângă tine.

Nu-i greu nimic din ce vă spun
Totul e simplu, uită-te în suflet,
Lasă deoparte gândul rău
Fi tu, şi asta va fi bine.

4 Mai. 2019

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu