Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

marți, 26 martie 2019

Tu eşti tot ce nimeni n-a putut să-mi fie

Tu eşti tot ce nimeni n-a putut să-mi fie
(Autor. Gabriel Răzvan Stoica)

Am întîlnit multe Femei Frumoase
Ce îmi zâmbeau şi ȋmi vorbeau mieros,
Spuneau si afirmau în gura mare
Că mă iubesc, că eu sunt tot.

În timpu acela eram fericit
Simţeam iubirea, nu vedeam minciuna,
Dar mai târziu am înţeles
Că ele se jucau defapt, le placea aventura.

Astăzi te-am întîlnit pe tine
Aşa senină şi frumoasă,
Tot ce trăiesc înseamnă fericire
Acum am înţeles cat de frumoasă e iubirea.

Tu însemni totul pentru mine
Tu mă împlineşti, din suflet te iubesc,
Zilele, nopţile sunt tot timpul senine
Eşti unică şi minunată, Zână din poveşti.

26 Martie. 2019

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu