Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

duminică, 31 martie 2019

Aş vrea

Aş vrea
(Autor. Gabriel Răzvan Stoica)

Aş vrea din vise să-mi clădesc, cunună
Şi să traiesc frumos ca în poveşti,
Pe tine să te ţin de mînă
Tu să-mi fi îngerul ceresc.

Aş vrea tu să îmi fi alint
Tu Zână, floare minunată,
Pe cer când zorii se ivesc să am motiv
Să-i spun soarelui pentru tine să zâmbească.

Aş vrea când noaptea se asterne
În palmă stelele să le cuprind,
Se le fac toate o cunună
În parul tău eu se le pun.

Da toate astea eu le-aş vrea
Să le trăim noi împreună,
Căci pentru tine-mi bate inima
Pe tine te iubesc, frumoasa mea.

31 Martie. 2019

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu