Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

miercuri, 13 martie 2019

Nu mai pot de dorul tău

Nu mai pot de dorul tău
(Autor. Gabriel Răzvan Stoica)

Mă gândesc cu drag la tine
Te iubesc şi te ador,
Arde inima în mine
Mă topesc de dorul tău.

Te aştept cu nerăbdare
Vino iute lîngă mine,
Să-mi stingi dorul ce mă arde
Să mă alini, să-mi fi aproape.

Tu insemni tot ce traiesc
Tu eşti tot ce eu iubesc,
Am incredere în tine
Te iubesc, mi-e dor de tine.

13 Martie. 2019

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu