Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

vineri, 15 martie 2019

Eşti cea mai dulce melodie

Eşti cea mai dulce melodie
(Autor. Gabriel Răzvan Stoica)

Eşti cea mai dulce melodie
Pe care-o fredonez în gând,
Eşti versul preferat din Poezia
Pe care o recit în fiecare zi.

Eşti Ingerul ce mă alintă
Pe care îl iubesc mai mult ca orice pe pămînt ,
Eşti floarea mea cea preferată
Pe care o ud cu-amea iubire ce o port în inimă.

Cu tine zilele îmi sunt senine
Soarele străluceşte neîncetat,
Iubirea ce ți-o port e Sfîntă
Esti tot ce mi-am dorit şi ce-am visat

Acum sunt cel mai fericit
Că ne avem unul pe altul,
Tu eşti alintul meu,puiul meu mic
Şi te iubesc,cum n-am iubit pe cineva vreodată.

15 Martie. 2019

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu