Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

vineri, 1 martie 2019

Te iubesc mult

Te Iubesc mult
(Autor. Gabriel Răzvan Stoica.)
Poezie scrisă la cererea lui. Kevin Koko pentru Iubita lui Camelia Nikol

Eşti Primăvara Sufletului meu
Îngerul pur ce-mi luminează calea,
Frumoasa Zână ce-o Iubesc
Tot ce-şi doreste Inimioara.

Te Iubesc mult cum n-am iubit pe nimeni
Mi-eşti dragă ca lumina zorilor,
Camelia eşti Floarea mea frumoasă
Primăvara din Sufletul şi Inimioara mea.

Cu tine zilele îmi sunt senine
Sunt fericit că eşti în Viaţa mea,
Te Iubesc mult Frumoasă Zână
Camelia tu eşti femeia ce imi împlineşte visele şi Viaţa.
La Mulţi Ani de 1 Martie.

1 Martie. 2019

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu