Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

joi, 21 martie 2019

Spune-mi dragă Primăvară

Spune-mi dragă Primăvară
(Autori. Tania TGB Şi  Gabriel Răzvan Stoica)

Spune-mi, draga primavara,
Crezi ca el o sa apara?
De-l vezi, zii ca-mi e dor tare!!!
Este vorba despre... 😉  soare! 😎

Tania Tgb Şi te rog să-i spui aşa
Că îl vreau în viaţa mea,
Să-mi aducă mângâiere
Cerul să ni-l lumineze.

Primăvară, primăvară
Pune-mi tu în inimioară,
Zambet, pace şi iubire
Stai aici mereu cu mine.

Adu-mi tot ce-i mai frumos
Trăiri şi zâmbete mii,
Vreau să plîng de fericire
Totul să fie de vis.

21 Martie. 2019

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu